SEO este o investitie pe termen lung, dar care poate oferi o crestere agravata. Spre deosebire de PPC, care necesita investitii lunare pentru a obtine acelasi nivel de rezultate, SEO va permite sa continuati sa va dezvoltati activitatea din luna anterioara cu un potential de returnare nelimitat.
Investind in optimizarea motoarelor de cautare, puteti sa va indepartati de presiunea de a tine pasul cu bugetele lunare si sa obtineti in continuare o crestere agravata in timp! Aceasta postare pe blog va acoperi de ce intreprinderile mici ar trebui sa investeasca in SEO si cum le poate ajuta sa isi dezvolte afacerea pe termen lung!
Fiecare proprietar de intreprindere mica doreste sa obtina mai multi clienti pentru afacerea lor. Concluzia oricarei campanii de marketing pentru afaceri mici este de a genera venituri. Cum va poate ajuta SEO? Prin intermediul SEO puteti creste gradul de cunoastere a marcii, va puteti imbunatati experienta web pentru clienti, puteti gasi clienti noi, puteti obtine trafic mai bine directionat si va puteti imbunatati clasamentul cuvintelor cheie de la o luna la alta.
Daca vizati cuvinte cheie care indica intentia de cumparare, puteti genera venituri prin clasarea acelor interogari de cautare foarte util si pentru stiri online. Cum poti gasi acesti termeni? Ei bine, daca ati investit deja in PPC, atunci aveti o multime de informatii chiar acolo! Aruncati o privire la interogarile de cautare care au generat cele mai multe conversii! Aveti o lista de cuvinte cheie pe care ar trebui sa le vizati prin SEO pentru a genera venituri.
Daca nu ati investit in PPC, aruncati o privire la indicatorii obisnuiti de intentie de cumparare. Daca cineva cauta preturi sau caracteristici mai avansate ale produsului , este mai departe in procesul de cumparare decat cineva care doar cauta caracteristici de baza sau recenzii.
Cu cat clasarea motorului de cautare este mai buna intr-un set de cuvinte cheie destinate achizitiei, cu atat va fi mai usor sa transformati acei cautatori in cumparatori, deoarece acestia sunt deja pe cale sa finalizeze acea achizitie in momentul in care intalnesc unul dintre anunturile voastre!
Constientizarea marcii este primul pas in transformarea unui potential client intr-unul real. Unul dintre cele mai puternice lucruri despre SEO este ca va puteti construi prezenta marcii fara a fi nevoie sa cheltuiti multi bani pentru publicitate!
Puterea traficului de cautare organica si modul in care se dezvolta in timp pentru intreprinderile mici sunt nelimitate, in timp ce anunturile PPC trebuie platite in fiecare luna doar pentru a mentine rezultatele. Poate ca acest lucru nu pare o mare problema acum, dar de indata ce ai concurenta, aceasta diferenta devine mai pronuntata. Daca rentabilitatea investitiei nu se imbunatateste cu investitii continue, atunci afacerea va avea de suferit – la fel si profiturile sale! De asemenea ajuta si al stiri externe pentru promovare!
Avantajul de a investi in servicii SEO este ca clientii pot alege oricand sa faca upgrade la un pachet mai mare si mai eficient pentru optimizare SEO.