De-a lungul duratei de viata a unui site web, este esential sa il optimizati pentru referinta naturala (SEO). Nu este intotdeauna usor de inteles punctele forte ale SEO in relatie cu publicitatea digitala (SEA). Dincolo de clasarea in rezultatele cautarii, SEO are si alte beneficii. Totusi, reprezinta o investitie de timp si bani.
SEO ofera in general cele mai bune performante, atat in ceea ce priveste traficul, cat si conversiile. Iata cateva motive excelente pentru a investi in SEO.
Daca faceti publicitate pe motoarele de cautare, in special cu Google Ads, optimizarea site-ului vostru pentru SEO va avea un impact pozitiv asupra campaniilor lansate.
De ce ? Pentru ca criteriile de calitate sunt mai mult sau mai putin aceleasi. In plus, un site optimizat este un plus pentru calitatea campaniilor tale. Pentru a sustine acest fapt, putem invoca prezenta cuvintelor cheie pe pagina, experienta utilizatorului si relevanta continutului.
Gestionarea campaniilor platite in reteaua de cautare necesita o structurare si optimizare SEO. Prin urmare, structurarea site-ului va va ajuta sa va structurati campaniile si sa oferiti pagini de destinatie de calitate pentru grupurile de anunturi.
In plus, cercetarea cuvintelor cheie va va ajuta sa identificati cuvintele cheie pentru campaniile publicate SEA.
Cand petreceti timp intr-o campanie de publicitate, eforturile voastre afecteaza doar durata campaniei. In cazul unei campanii de conversie, de indata ce campania se incheie, rezultatele se opresc si ele.
Cand lucrari in SEO, lucrati pe termen lung. Actiunile dvs. pot dura mult timp pentru a da roade. Cu toate acestea, va puteti bucura de el pentru o lunga perioada de timp. Odata ce pagina se claseaza si atata timp cat lucrati cu SEO prin crearea de continut sau optimizari, rezultatele se simt.
Desigur, vorbim de munca continua, deci nu va asteptati la rezultate pe termen lung daca va multumiti doar cu o singura optimizare.
SEO reprezinta o valoare adaugata semnificativa unei campanii de publicitate. Cand infiintati o campanie de publicitate, stiti ca va trebui sa cheltuiti bani pentru creare, management, precum si pentru un buget de investitii. O agentie SEO va necesita si din partea voastra anumite cheltuieli, in principal in timp sau resurse. Va trebui sa scrieti continut, sa va auditati site-ul, sa creati videoclipuri si imagini, sa faceti colaborari si articole sponsorizate etc. Cu toate acestea, acesti bani sunt investiti in continut care va trai mult timp si care poate evolua si poate fi imbunatatit.
Daca oferiti dragoste continutului, acesta va va da inapoi multe lucruri. Astfel, fiecare continut contribuie la optimizarea generala a site-ului (principiul autoritatii paginii).
Daca faceti in mod frecvent SEO pe site-ul vostru, cu un blog de exemplu, si acesta are mult continut de calitate, este mai probabil ca noile sale articole sa fie mai rapide si mai bine referite. Insa alegerea specialistilor este intotdeuna in favoarea unor agentii precum PSK!