Toate business-urile online trebuie sa foloseasca SEO, deoarece este unicul mod prin care pot ramane in topul cautarilor. O campanie de optimizare SEO poate aduce multe beneficii pe termen lung, iar firmele mici pot beneficia la fel de bine de acest tip de serviciu.
SEO reprezinta optimizarea motorului de cautare. SEO este procesul prin care se iau masuri pentru a ajuta un site web sau o parte a continutului sa se claseze mai sus pe Google.
Diferenta cheie intre SEO si publicitatea platita este ca SEO implica o clasare „organica”, ceea ce inseamna ca nu platesti pentru a fi in acel spatiu. Pentru a-l simplifica, optimizarea motoarelor de cautare inseamna preluarea unui continut online si optimizarea acestuia, astfel incat motoarele de cautare precum Google sa-l afiseze in partea de sus a paginii atunci cand cineva cauta ceva.
Cand cautati ceva in Google (sau in orice alt motor de cautare), un algoritm functioneaza in timp real pentru a va oferi ceea ce acel motor de cautare considera „cel mai bun” rezultat.
Mai exact, Google isi scaneaza indexul de „sute de miliarde” de pagini pentru a gasi un set de rezultate care sa raspunda cel mai bine cautarii voastre.
Cum determina Google rezultatul „cel mai bun”?
Chiar daca Google nu face publice functionarile interne ale algoritmului sau, pe baza brevetelor depuse si a declaratiilor de la Google, stim ca site-urile web si paginile web sunt clasificate in functie de:
Relevanta
Daca cautati „retete de fursecuri cu ciocolata”, nu doriti sa vedeti pagini web despre anvelope pentru camioane.
De aceea, Google arata in primul rand paginile care sunt strans legate de cuvantul cheie.
Cu toate acestea, Google nu clasifica, pur si simplu, cele mai relevante pagini din partea de sus. Acest lucru se datoreaza faptului ca exista mii (sau chiar milioane) de pagini relevante pentru fiecare termen de cautare.
Autoritate
Autoritatea este asa cum pare: este modul Google de a determina daca continutul este corect si de incredere.
Un advertorial SEO poate fi reteta de succes pentru un magazin care se concentreaza sa vanda doar anumite produse.
Rezultatele cautarii organice (uneori denumite rezultate „naturale”) sunt rezultate care se claseaza 100% pe merit.
Cu alte cuvinte, nu exista nicio modalitate de a plati Google sau alte motoare de cautare pentru a se clasa mai sus in rezultatele cautarii organice.
Motoarele de cautare clasifica rezultatele cautarii organice pe baza a sute de factori de clasificare diferiti. Dar, in general, rezultatele organice sunt considerate de Google ca fiind cele mai relative, de incredere si autoritate site-uri web sau pagini web pe acest subiect.
O agentie SEO Bucuresti este alegerea imediata si eficienta prin care afacerile online pot obtine rezultate instante prin SEO. Desi inainte anunturile in ziare si reviste erau calea de succes pentru cei care doreau publicitate, in ziua de astazi SEO reprezinta o solutie mai simpla, mai ieftina si mult mai eficienta, deoarece intraga retea online este conectata oferind mai multa diversitate si potentiali clienti.